Speciální klíč pro servis osy středového pohonu Bafang BBS-01, BBS-02 a BBS-HD. Kvalitní ocel. Povrchová úprava. Stříbrná barva.

Klíč na středové pohony Cyclus BBS Central Drive Key Axis

Nejprodávanější
0 - Hodnocení
Kód produktu: CYCLUS-BBS-CD-KA
Značka: CYCLUS
Ušetříte: 2% (9,- Kč)
Cena bez DPH: 322,30 Kč
Cena s DPH 399,- Kč 390,- Kč
Dostupnost: Dodání do 3 dnů
Množství:
ks
Dotaz k produktu

Cyclus BBS Central Drive Key Axis je klíč speciálně navržený pro servis osy středového pohonu Bafang BBS-01, BBS-02 a BBS-HD (Apache Central Kit, EV Bike Central Kit). Klíč je vyrobený z kvalitní oceli a opatřený povrchovou úpravou. Je vhodný pro domácí dílnu i profesionální servis. Když se rozhodnete sami servisovat středový pohon Bafang BBS, s klíčem Cyclus BBS Central Drive Key Axis to bez větších problémů zvládnete.

Prozatím nebyl přidán žádný komentář ...

Přidat recenzi

Hodnocení:

Nejhorší: Nejlepší:
Zadejte prosím komentář o počtu znaků....( min. 10, max. 500 )

Kontrolní výpočet (ochrana proti SPAM-u):

Testovací centrum

Vybrané produkty dlouhodobě testujeme a výsledky pravidelně publikujeme v časopise Electric Bike Action CZ.

Bezpečný nákup

zkušenosti s elektrokoly od roku 2009

obvyklé doručení do 3 pracovních dnů

90% zboží ihned skladem

vstřícný přístup k zákazníkovi

stabilní a silná společnost

  • Shimano Steps

    Prémiové japonské středové pohony navržené především pro sportovní jízdu. Vynikají špičkovými jízdními vlastnostmi, úsporou energie, optimální hmotností, velmi nízkým třením a hlukem a v neposlední řadě také snadností řazení.

  • Sport Drive

    Plně integrované středové pohony s maximálním výkonem 500W, kroutícím momentem 90 Nm a účinností více jak 80%. Jezdec ocení nejenom výkon, ale také vyjímečně tichý provoz. Pohony Sport Drive nabízí vysoce kvalitní a přitom cenově dostupnou volbu mezi ostatními středovými pohony na trhu.

  • DynaMy 4.0

    Bezkonkurenční středové pohony DynaMe 4.0 druhé generace speciálně navržené pro elektrokola Rocky Mountain Powerplay. Maximální výkon až 880W a kroutící moment 108 Nm. Limity již nejsou v technice, ale pouze v jezdci.