Moderní horské elektrokolo. Velikost kol 29". Silný středový pohon Bafang MaxDrive 250W. Integrovaná baterie 36V/16 Ah (576 Wh). Různé barvy.

Horské elektrokolo Apache Tuwan MX-I 29

Doporučujeme
Novinka
0 - Hodnocení
Kód produktu: APACHE-TUWAN-MX-I-29
Značka: APACHE
Ušetříte: 0% (9,- Kč)
Cena bez DPH: 38 832,54 Kč
Cena s DPH 46 999,- Kč 46 990,- Kč
Velikost:
Barva:
Dostupnost: Skladem
Množství:
ks
Dotaz k produktu

Apache Tuwan MX-I 29 je moderní horské elektrokolo s integrovanou baterií do rámu LG o kapacitě 36V/16 Ah (576 Wh), která opticky splývá se spodní rámovou trubkou a vytváří tak čistý elegantní design. Jeho pomyslným srdcem je léty prověřený integrovaný středový pohon Bafang MaxDrive o nominálním výkonu 250W a kroutícím momentu až 80 Nm. Apache Tuwan MX-I 29 je vybavené přední odpruženou vidlicí SR Suntour se zdvihem 100 mm a spolehlivým 9-ti rychlostním řazením Shimano. Nechybí ani hydraulické kotoučovky Shimano s brzdovými kotouči o průměru 180 mm. Ladnost a "čistý design" s integrovanou baterií a vysokým výkonem elektromotoru, to je horské elektrokolo Apache Tuwan MX-I 29.

Horské elektrokolo Apache Tuwan MX-I 29
POHONNÁ JEDNOTKA
Pomyslným srdcem horského elektrokola Apache Tuwan MX-I 29 je silný středový pohon Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. Nastavení pohonu je možné díky "chytrému" softwaru snadno upravit, včetně možnosti zvýšení rychlostních limitů.

BATERIE
Ve spodní trubce rámu je zcela integrovaná moderní baterie LG Li-Ion s kapacitou 36V/16 Ah (576 Wh), která opticky splývá s rámem a vytváří tak čistý a zároveň elegantní design elektrokola. Díky své vysoké kapacitě umožňuje dojezd na jedno nabití až 160 km. Samozřejmostí je přítomnost BMS, tedy chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Celková dojezdová vzdálenost závisí kromě kapacity baterie také na profilu trati, hmotnosti jezdce a jeho jízdním stylu.
Horské elektrokolo Apache Tuwan MX-I 29OVLÁDACÍ JEDNOTKA
Veškeré informace o jízdě jsou zobrazeny na multifunkčním TFT Colour displeji umístěném na středu řídítkek, který se obsluhuje pomocí dálkového tlačítkového ovladače umístěném na levé straně řidítek. Kromě zvoleného jízdního režimu jsou na displeji vyobrazeny také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. Novinkou je USB konektor pro dobíjení mobilních zařízení.
Horské elektrokolo Apache Tuwan MX-I 29KOMPONENTOVÁ VÝBAVA
Do detailu propracovaný rám z lehké slitiny Alu doplňuje pružinová vidlice SR Suntour XCM HLO DS se zdvihem 100 mm a zamykáním z korunky. Kola o rozměru 29“ jsou zapletena na nábojích Shimano a pevných širokých ráfcích Remerx Rock Disc. Pohonnou soustavu tvoří kliky Spectro s "nepadacím" převodníkem, přehazovačka Shimano Altus a 9-ti rychlostní řazení stejné řady. Nechybí ani spolehlivé hydraulické kotoučové brzdy s brzdovými kotouči o průměru 180 mm. Široká řídítka, krátký představec, sedlovku a sedlo poskytl český výrobce komponentů a doplňků Spectro.
JÍZDNÍ VLASTNOSTI
Základem horského elektrokola Apache Tuwan MX-I 29 je zcela nový rám z lehké slitiny Alu s plně integrovanou baterií, vnitřním vedením bowdenů, tapered hlavovou partií a moderním tvarováním trubek. Geometrie rámu je jako stvořená pro sportovní jízdu po lesních a polních stezkách všeho druhu. Díky zvolenému průměru ráfků elektrokolo snáze překonává překážky a navzdory poměrně ostrému hlavovému úhlu zůstává stabilní i ve vyšších rychlostech. Jistému řízení napomáhá kombinace krátkého představce a širokých řídítek. Ke klidnému pojetí jízdy přispívá také vzpřímený, stále však dostatečně sportovní posez s pohodlným sedlem gripy.
Horské elektrokolo Apache Tuwan MX-I 29

*) reálné fotografie horského elektrokola Apache Tuwan MX-I 29 jsou publikovány s laskavým souhlasem internetového portálu Mtbs.cz

Parametry

Parametr Hodnota
Rám Apache Tuwan MX-I 29 (slitina Alu 6061)
Vidlice SR Suntour XCM HLO DS (zdvih 100 mm, zavírání z korunky)
Komponentová sada Shimano Altus M2000 1 x 9 rychlostí (řadící páčka, přehazovačka)
Převodník Spectro NW 38 zubů (Narrow Wide - zabraňuje padání řetězu)
Kazeta Shimano CS-HG400-9 (11-36 zubů)
Řetěz KMC X9
Brzdové páky Shimano MT200 (hydraulické)
Brzdové třemeny Shimano MT200 (průměr brzdových kotoučů 180 mm)
Náboje Shimano TX505 (rychloupínací osy)
Ráfky Remerx Rock Disc (šířka 21 mm)
Pláště Schwalbe Smart Sam (rozměr 29 x 2.25")
Doplňky Spectro (řidítka, představec, gripy, objímka sedlovky, sedlo)
Řízení Spectro (semiintegrované, průmyslová zapouzdřená ložiska)
Pedály Alloy (slitina Alu)
Pohon Bafang MaxDrive (integrovaný středový pohon)
Nominální výkon pohonu 250W (maximální výkon pohonu až 500W)
Kroutící moment pohonu 80 Nm
Maximální rychlost asistence 25 km/h (možnost nastavení do rychlosti až 50 km/h)
Ovládací jednotka TFT LCD 850C (barevná)
Baterie Apache Battery Integrated 36V/16 Ah (576 Wh)
Nabíječka Apache Battery Charger 36V/2A
Velikost rámu 17", 19" nebo 21"
Barva rámu stříbrná nebo modrá (tmavá)
Hmotnost elektrokola 19.9 kg + 3.35 kg baterie

Prozatím nebyl přidán žádný komentář ...

Přidat recenzi

Hodnocení:

Nejhorší: Nejlepší:
Zadejte prosím komentář o počtu znaků....( min. 10, max. 500 )

Kontrolní výpočet (ochrana proti SPAM-u):

Testovací centrum

Vybrané produkty dlouhodobě testujeme a výsledky pravidelně publikujeme v časopise Electric Bike Action CZ.

Bezpečný nákup

zkušenosti s elektrokoly od roku 2009

obvyklé doručení do 3 pracovních dnů

90% zboží ihned skladem

vstřícný přístup k zákazníkovi

stabilní a silná společnost

  • CompDrive Systems

    Unikátní středové pohony založené na kombinaci konstrukce japonského hardware a české řídící jednotky se software s kombinací indikace polohy zařazeného rychlostního stupně díky snímačům řazení Gear Sensor GSGI.

  • Bafang MaxDrive

    Léty prověřený středový pohon s vysokým kroutícím momentem, velmi nízkou hlučností, vysokou spolehlivostí, otevřenou platformou a v neposlední řadě také výbornou pořizovací cenou a následnou nízkou cenou servisních prací a náhradních dílů.

  • Bafang BBS

    Středové pohony v podobě přestavbových elektrosad, vynikají především lehkostí, jednoduchostí instalace a v neposlední řadě také nízkými pořizovacími a následně i provozními náklady. Umožňují z většiny běžných jízdních kol dostupných na našem trhu vyrobit kvalitní elektrokolo.