Kvalitní dámské horské elektrokolo. Velikost kol 27.5". Středový pohon Bafang MaxDrive 250W. Baterie 36V/13 Ah (468 Wh) nebo 36V/16 Ah (576 Wh). Různé barvy.

Horské elektrokolo Apache Yamka MX 27.5

Nejprodávanější
Doporučujeme
Novinka
0 - Hodnocení
Kód produktu: APACHE-YAMKA-MX-27
Značka: APACHE
Ušetříte: 0% (9,- Kč)
Cena bez DPH: 38 006,14 Kč
Cena s DPH 45 999,- Kč 45 990,- Kč
Velikost:
Barva:
Baterie:
Dostupnost: Na dotaz
Množství:
ks
Dotaz k produktu

Oblíbený model dámského horského elektrokola Apache Yamka MX 27.5 nyní se zcela přepracovaným rámem z lehké slitiny Alu, částečně integrovanou baterií, novou barevnou ovládací jednotkou a léty prověřeným silným středovým pohonem Bafang MaxDrive s vysokým kroutícím momentem až 80 Nm. Kvalitní vzduchová vidlice, přesné 10-ti rychlostní řazení i širokými ráfky opatřená 27.5“ zapleteného kola se postarají o to, abyste si jízdu terénem užila tak, jako nikdy předtím. S pomocí silného středového pohonu snadno zdoláte vše, co se vám odváží postavit do cesty. Elegantní design je již jen příjemný bonusem.

Horské elektrokolo Apache Yamka MX- 27.5
Horské elektrokolo Apache Yamka MX- 27.5POHONNÁ JEDNOTKA
Pomyslným srdcem dámskéhohorského elektrokola Apache Yamka MX 27.5 je silný středový pohon Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. Pohonná jednotka je v rámu uložena pod úhlem 40 stupňů, čímž bylo dosaženo nejen sportovnějšího vzezření, ale především lepší průchodnosti členitým terénem. Nastavení pohonu je možné díky "chytrému" softwaru snadno upravit, včetně možnosti zvýšení rychlostních limitů.
Horské elektrokolo Apache Yamka MX- 27.5BATERIE
Na spodní trubce rámu je umístěná moderní baterie LG Li-Ion s kapacitou  36V/13 Ah (468 Wh) nebo 36V/16 Ah (576 Wh) a dojezdem až 160 km na jedno nabití. Samozřejmostí je přítomnost BMS, tedy chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Celková dojezdová vzdálenost závisí kromě kapacity baterie také na profilu trati, hmotnosti jezdce a jeho jízdním stylu.
OVLÁDACÍ JEDNOTKA
Veškeré informace o jízdě jsou zobrazeny na multifunkčním TFT Colour displeji umístěném na středu řídítkek, který se obsluhuje pomocí dálkového tlačítkového ovladače umístěném na levé straně řidítek. Kromě zvoleného jízdního režimu jsou na displeji vyobrazeny také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. Novinkou je USB konektor pro dobíjení mobilních zařízení.
Horské elektrokolo Apache Yamka MX- 27.5KOMPONENTOVÁ VÝBAVA
Do detailu propracovaný rám z lehké slitiny Alu doplňuje vzduchová vidlice SR Suntour XCR 32 Air RL-R se zdvihem 100 mm a zamykáním z řídítek. Kola o rozměru 29“ jsou zapletena na nábojích Shimano a pevných širokých ráfcích Remerx Rock Disc. Pohonnou soustavu tvoří kliky Spectro s "nepadacím" převodníkem, přehazovačka Shimano Deore a 10-ti rychlostní řazení stejné řady. Ze sady Shimano Alivio pocházejí hydraulické kotoučové brzdy s brzdovými kotouči o průměru 180 mm. Široká řídítka, krátký představec, sedlovku a sedlo poskytl český výrobce komponentů a doplňků Spectro.
JÍZDNÍ VLASTNOSTI
Základem dámského horského elektrokola Apache Yamka MX 27.5 je kompletně přepracovaný rám z lehké slitiny Alu s částečně integrovanou baterií, vnitřním vedením bowdenů, tapered hlavovou partií a moderně agresivním tvarováním trubek. Geometrie rámu je jako stvořená pro sportovní jízdu po lesních a polních stezkách všeho druhu. Díky zvolenému průměru ráfků elektrokolo snáze překonává překážky a navzdory poměrně ostrému hlavovému úhlu zůstává stabilní i ve vyšších rychlostech. Jistému řízení napomáhá kombinace krátkého představce a širokých řídítek. Ke klidnému pojetí jízdy přispívá také vzpřímený, stále však dostatečně sportovní posez s pohodlným sedlem a ergonomickými gripy.
Geometrie horského elektrokola Apache Yamka MX 27.5

Parametry

Parametr Hodnota
Rám Apache Yamka MX 27.5 (slitina Alu 6061)
Vidlice SR Suntour XCR 32 Air RL-R (zdvih 100 mm, zavírání z řidítek)
Komponentová sada Shimano Deore M6000 (řadící páčka, přehazovačka)
Převodník Spectro NW 38 zubů (Narrow Wide - zabraňuje padání řetězu)
Kazeta Shimano CS-HG500-10 (11-42 zubů)
Řetěz KMC X10e (zvýšená životnost)
Brzdové páky Shimano M396 (hydraulické)
Brzdové třemeny Shimano M396 (průměr brzdových kotoučů 180 mm)
Náboje Shimano M4050 (rychloupínací osy)
Ráfky Remerx Rock Disc
Pláště Schwalbe Smart Sam (rozměr 27.5 x 2.25")
Řízení Spectro (semiintegrované, průmyslová zapouzdřená ložiska)
Pedály Alloy (slitina Alu)
Pohon Bafang MaxDrive (integrovaný středový pohon)
Nominální výkon pohonu 250W (maximální výkon pohonu až 500W)
Kroutící moment pohonu 80 Nm
Maximální rychlost asistence 25 km/h (možnost nastavení do rychlosti až 50 km/h)
Ovládací jednotka TFT LCD 850C (barevná)
Baterie Apache Battery R7 KNIFE 36V/13 Ah (468 Wh) nebo 36V/16 Ah (576 Wh)
Nabíječka Apache Battery Charger 36V/2A
Velikost rámu 16" nebo 18"
Barva rámu modrá (tyrkysová) nebo šedá
Hmotnost elektrokola 18.6 kg + 3 kg baterie (468 Wh)

Prozatím nebyl přidán žádný komentář ...

Přidat recenzi

Hodnocení:

Nejhorší: Nejlepší:
Zadejte prosím komentář o počtu znaků....( min. 10, max. 500 )

Kontrolní výpočet (ochrana proti SPAM-u):

Testovací centrum

Vybrané produkty dlouhodobě testujeme a výsledky pravidelně publikujeme v časopise Electric Bike Action CZ.

Bezpečný nákup

zkušenosti s elektrokoly od roku 2009

obvyklé doručení do 3 pracovních dnů

90% zboží ihned skladem

vstřícný přístup k zákazníkovi

stabilní a silná společnost

  • CompDrive Systems

    Unikátní středové pohony založené na kombinaci konstrukce japonského hardware a české řídící jednotky se software s kombinací indikace polohy zařazeného rychlostního stupně díky snímačům řazení Gear Sensor GS-GI.

  • Bafang MaxDrive

    Léty prověřený středový pohon s vysokým kroutícím momentem, velmi nízkou hlučností, vysokou spolehlivostí, otevřenou platformou a v neposlední řadě také výbornou pořizovací cenou a následnou nízkou cenou servisních prací a náhradních dílů.

  • Bafang BBS

    Středové pohony v podobě přestavbových elektrosad, vynikají především lehkostí, jednoduchostí instalace a v neposlední řadě také nízkými pořizovacími a následně i provozními náklady. Umožňují z většiny běžných jízdních kol dostupných na našem trhu vyrobit kvalitní elektrokolo.