Apache Matto Tour MX 1 je kompletně vybavené moderní sportovní (crossové) elektrokolo s integrovanou baterií do rámu s články LG Li-Ion o kapacitě 36V/17.5 Ah (630 Wh), která opticky splývá se spodní rámovou trubkou a vytváří tak čistý elegantní design. Jeho pomyslným srdcem je léty prověřený integrovaný středový pohon Bafang MaxDrive o nominálním výkonu 250W a kroutícím momentu až 80 Nm. Apache Matto Tour MX 1 je vybavené přední odpruženou vidlicí SR Suntour se zdvihem 75 mm a spolehlivým 10-ti rychlostním řazením Shimano. Nechybí ani hydraulické kotoučové brzdy Shimano s brzdovými kotouči o průměru 180 mm. Ladnost a "čistý design" s integrovanou baterií a vysokým výkonem elektromotoru, to je sportovní elektrokolo Apache Matto Tour MX 1.


Bafang MaxDrive je na poli středových pohonů pověstným černým koněm. Pyšní se vysokou účinností a především velmi vysokým točivým momentem, který ve svém maximu dosahuje až 80 Nm. Projev pohonu zůstává navzdory úctyhodným parametrům vždy velmi tichý a kultivovaný. Vzhledem k příznivé ceně a modernímu designu představuje Bafang MaxDrive zajímavou alternativu k prémiovým pohonům Bosch. Apache se na vývoji a testování tohoto systému aktivně podílel a byl jedním z prvních světových výrobců, který dostal příležitost zařadit jej do své nabídky. Pokud si nepotrpíte na jména velkých světových značek a od svého elektrokola požadujete především spolehlivost, vysoký výkon a rozumnou cenu, pak vás středový pohon Bafang MaxDrive zaručeně nadchne.
![]() | Pomyslným srdcem horského elektrokola Apache Matto Tour MX 1 je silný středový pohon Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250W a maximálním točivým momentem až 80
Nm. Pohonná jednotka je v rámu uložena pod úhlem 40 stupňů, čímž bylo dosaženo nejenom
sportovnějšího vzezření, ale především lepší průchodnosti členitým
terénem.
|
![]() | Ve
spodní trubce rámu je zcela integrovaná baterie s kvalitními články LG o
kapacitě 630 Wh (36V/17.5 Ah), která opticky splývá s rámem a vytváří tak
čistý a zároveň elegantní design elektrokola.
Díky své vysoké kapacitě umožňuje dojezd na jedno nabití až 175 km.
Samozřejmostí je přítomnost BMS, tedy chytrého systému řízení, který
baterii
chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Celková dojezdová vzdálenost
závisí kromě kapacity baterie také na profilu trati, hmotnosti jezdce a
jeho jízdním stylu. |
![]() | OVLÁDACÍ JEDNOTKA Veškeré informace o jízdě jsou zobrazeny na multifunkčním Bafang C18
displeji umístěném na středu řídítkek, který se obsluhuje pomocí
dálkového tlačítkového ovladače umístěném na levé straně řidítek. Kromě
zvoleného jízdního režimu
jsou na displeji vyobrazeny také údaje o času, rychlosti, ujeté
vzdálenosti a stavu baterie. Novinkou je USB konektor pro dobíjení
mobilních zařízení.
|

Parametry
Parametr | Hodnota |
Rám | Apache Matto Tour MX-I 28 (slitina Alu 6061) |
Vidlice | SR Suntour NRX-D Air LO (zdvih 75 mm, zavírání z korunky) |
Komponentová sada | Shimano Deore M4100/Shimano Deore M5120 1 x 10 rychlostí (řadící páčka, přehazovačka) |
Převodník | Bafang 44 zubů (včetně krytu převodníku) |
Kazeta | Shimano Deore M4100 (11-42 zubů) |
Řetěz | KMC E10S (zvýšená životnost) |
Brzdové páky | Shimano MT200 (hydraulické) |
Brzdové třemeny | Shimano MT200 (průměr brzdových kotoučů 180 mm) |
Náboje | Shimano TX505 (rychloupínací osy) |
Ráfky | Remerx Top Disc (rozměr 622 x 19 mm) |
Pláště | Impact Smart Pac (rozměr 28 x 1.6") |
Doplňky | blatníky, přední a zadní světlo, stojánek, zadní nosič (výškově nastavitelný představec) |
Řízení | Spec (semiintegrované, průmyslově zapouzdřená ložiska) |
Pedály | Alloy (slitina Alu) |
Pohon | Bafang M400 (integrovaný středový pohon) |
Nominální výkon pohonu | 250W |
Kroutící moment pohonu | 80 Nm |
Maximální rychlost asistence | 25 km/h |
Ovládací jednotka | Bafang C18 (USB konektor) |
Baterie | Apache Battery I5 36V/17.5 Ah (kapacita 630 Wh, články LG) |
Nabíječka | Apache Battery Charger 36V/4A (rychlonabíječka |
Velikost rámu | 17", 19" nebo 21" |
Barva rámu | modrá/žlutá |
Hmotnost elektrokola | 21.3 kg + 3.1 kg baterie (nosnost 140 kg) |
Poznámka | modelová řada 2021 (předpokládaný termín dodání 2/2021) |
Prozatím nebyl přidán žádný komentář ...