Kvalitní nákladní elektrokolo. Materiál Alu. Kombinace kol 26" a 20". 10 rychlostí. Pohon Bosch Cargo Line. Baterie 500 Wh. Nosnost 200 kg. Hmotnost 27.3 kg.

Nákladní elektrokolo Yuba Spicy Curry V3 City

Novinka
0 - Hodnocení
Kód produktu: YUBA-S-C-V3-C
Značka: YUBA
Ušetříte: 0% (99,- Kč)
Cena bez DPH: 104 870,16 Kč
Cena s DPH 126 999,- Kč 126 900,- Kč
Barva:
Dostupnost: Na objednávku
Množství:
ks
Dotaz k produktu

Elektrokolo Yuba Spicy Curry V3 City se silným středovým pohonem Bosch Cargo Line nabízí vynikající jízdní vlastnosti i v kopcovitém terénu. Ať už přepravujete až tři děti nebo transportujete náklad na zadním nosiči ložnou plochu 60 x 80 cm, do cíle se vždy dostanete snadno a bez probmémů. Malé 20-ti palcové zadní kolo snižuje těžiště a zajišťuje manimální možnou stabilitu a to i v příkpadě, kdy je elektrokolo zcela naložené. Stejně jako u všech nákladních kol a nákladních elektrokol Yuba je k dispozici celá řada chytrých doplňků, díky kterým si přizpůsobte nákladní elektrokolo Yuba Spicy Curry V3 City přesně podle svých potřeb.

Nákladní elektrokolo Yuba Spicy Curry je již od roku 2015 celosvětově velmi oblíbeným modelem. V tomto roce získalo prestižní zlatou cenu Eurobike Product Innovation Gold Award. Od té doby navíc bylo několikrát inovováno a vylepšováno a to vždy s důrazem na užitnou hodnotu a maximální možnou bezpečnost. Posledním zásadním vypepšením je pohonná jednotka Bosch Cargo Line, speciálně navržená pro nákladní elektrokola, s kroutícím momentem dosahující hodnoty až 85 Nm, maximální rychlostí asistence 25 km/h a akcelerací při rozjezdu řízenou podle zátěže.

Nákladní elektrokolo Yuba Spicy Curry V3 City

Parametry

Parametr Hodnota
Rám Yuba Spicy Curry (materiál slitina Alu 6061-T6)
Vidlice Yuba Spicy Curry (materiál Cr-Mo)
Komponentová sada Shimano Deore M6000 1 x 10 rychlostí (řadící páčka, přehazovačka)
Převodník Lasco 50T (délka klik 170 mm)
Kazeta Shimano (11-36 zubů)
Řetěz KMC X10e (zvýšená životnost)
Brzdové páky Magura MT32 (hydraulické)
Brzdové třemeny Magura MT32 (průměr brzdových kotoučů 180 mm)
Náboje Thru Axle Loose Ball Bearing (pevné osy)
Ráfky DB-32 MTB Double Wall (36 paprsků)
Pláště Schwalbe Super Moto X (přední 26 x 2.4", zadní 20 x 2.4")
Doplňky integrovaný zadní nosič, přední a zadní blatník, AXA osvětlení, stojan Yuba Roots Kickstand, kryt řetězu, kryt zadního kola, výškově nastavitelný představec, odrazová skla, zvonek
Řízení VP Conventional Threadless 1.5"
Pedály VP-501 Alloy (slitina Alu)
Pohon Bosch Cargo Line
Nominální výkon pohonu 250W
Kroutící moment pohonu 75 Nm (možnost zvýšení na 85 Nm)
Maximální rychlost asistence 25 km/h
Ovládací jednotka Bosch Kiox
Baterie Bosch PowerPack 500 (36V/13.4 Ah)
Nabíječka Bosch Compact Charger 36V/2A
Velikost rámu univerzální (vhodná pro výšku postavy od 145 do 198 cm)
Barva rámu bílá (modré samolepy), modrá (bílé samolepy) nebo oranžová (šedé samolepy)
Hmotnost elektrokola 27.3 kg (bez volitelných doplňků)

Prozatím nebyl přidán žádný komentář ...

Přidat recenzi

Hodnocení:

Nejhorší: Nejlepší:
Zadejte prosím komentář o počtu znaků....( min. 10, max. 500 )

Kontrolní výpočet (ochrana proti SPAM-u):

Testovací centrum

Vybrané produkty dlouhodobě testujeme a výsledky pravidelně publikujeme v časopise Electric Bike Action CZ.

Bezpečný nákup

zkušenosti s elektrokoly od roku 2009

obvyklé doručení do 3 pracovních dnů

90% zboží ihned skladem

vstřícný přístup k zákazníkovi

stabilní a silná společnost

  • Comp Drive System

    Lehký středový pohon založený na kombinaci japonské technologie výroby motoru a české elektroniky (řídící jednotka a software), včetně nové generace snímače Gear Sensor GSGI, jenž indikuje zařazený převodový stupeň.

  • Bafang MaxDrive

    Léty prověřený středový pohon s vysokým kroutícím momentem, velmi nízkou hlučností, vysokou spolehlivostí, otevřenou platformou a v neposlední řadě také výbornou pořizovací cenou a následnou nízkou cenou servisních prací a náhradních dílů.

  • Bafang BBS

    Středové pohony v podobě přestavbových elektrosad, vynikají především lehkostí, jednoduchostí instalace a v neposlední řadě také nízkými pořizovacími a následně i provozními náklady. Umožňují z většiny běžných jízdních kol dostupných na našem trhu vyrobit kvalitní elektrokolo.