• POHONY
  • Středové pohony CompDrive Systems

Integrované středové pohony CompDrive Systems jsou založené na kombinaci japonské mechanické konstrukci a české elektronice. Mají integrovaný snímač řazení Gear Sensor GSGI pro snadné řazení a zvýšení životnosti převodového systému. Pro jezdce CompDrive Systems bez nadsázky představuje zcela unikátní technické řešení.

Středový pohon CompDrive Systems C17

Proměnná doba omezení otáček motoru při řazení - uskutečňuje se na základě aktuální polohy přehazovačky (přesmykače) a specifikovaných parametrů v kombinaci se sběrem dat systému. Toto řešení umožňuje minimalizovat dobu snižování točivého momentu motoru při změně zařazeného převodu a současně zabraňuje opětovnému spuštění motoru před dokončením řazení. Parametry řazení jsou definovány jezdcem prostřednictvím LCD ovládací jednotky, podle individuálně přednostní pedálové kadence jezdce (frekvence šlapání) a několika hodnot parametrů časového posunu.

Doporučené přeřazení na optimální převodový stupeň - na základě optimálního využití účinnosti motoru v kombinaci s dalšími daty shromážděnými ze systému. Cílem je šetřit energii baterie s ohledem na optimální výkon motoru a maximalizovat dojezdovou vzdálenost na jedno nabití baterie. Doporučené přeřazení probíhá formou grafických symbolů "šipek" zobrazených na LCD ovládací jednotce.

Zobrazená informace o zařazeném převodovém stupni na LCD ovládací jednotce - pohonná jednotka CompDrive Systems je vybavená bezsenzorovým řídicím systémem, který umožňuje "vyladit" chování systému nastavením různých parametrů.

Snímač řazení Gear Sensor GS-GI

Gear Sensor GSGI je navržený výhradně pro středové pohony Comp Drive Systems. Je napojený na řadící lanko a při zařazení rychlostního stupně vyšle impuls do řídící jednotky pohonu. Řídící jednotka na určenou dobu zredukuje výkon pohonu a tím eliminuje pnutí na řetěz. Řazení je tak plynulé, komfortní a maximálně šetrné pro celý převodový systém. Gear Sensor GSGI navíc disponuje unikátní funkcí indikace zařazeného stupně.

Ovládací jednotka Comp C17
Ovládací jednotka Comp S18
Ovládací jednotka Comp RM1

Ovládací jednotka Comp C17 je navržená pro umístění na střed řidítek. Součástí je dálkový ovladač, který se umisťuje na levou stranu řidítek. Její konstrukce je odolná proti poškození a současně kompatibilní s ovladačem řazení pro přední měnič (řadící páčkou pro přesmykač). Ovládací jednotka má tři režimy asistence, zobrazuje informaci o aktuálně zařazeném převodu, informaci o doporučeném přežazení a dále informace, na které jste zvyklí u běžných tachometrů. Rozměry ovládací jednotky jsou 63 mm x 94 mm.

Ovládací jednotka Comp S18 je navržená pro umístění na levou stranu řidítek. Její konstrukce je odolná proti poškození a současně kompatibilní s ovladačem řazení pro přední měnič (řadící páčkou pro přesmykač). Ovládací jednotka má pět režimů asistence, zobrazuje informaci o aktuálně zařazeném převodu, informaci o doporučeném přežazení a dále informace, na které jste zvyklí u běžných tachometrů. Ovládací jednotka je vybavená funkcí Bluetooth a pomocí speciálně navržené aplikace CompDrives umožňuje komunikovat s chytrým telefonem (smart phone) a nechybí ani Micro USB konektor. Rozměry ovládací jednotky jsou 61 mm x 85 mm.

Ovládací jednotka Comp RM1 je navržená pro umístění na levou stranu řidítek. Její konstrukce je odolná proti poškození a současně kompatibilní s ovladačem řazení pro přední měnič (řadící páčkou pro přesmykač). Ovládací jednotka má pět režimů asistence, zobrazuje pouze základní informace o aktuální rychlosti, ujeté vzdálenosti, stavu nabití baterie a zvoleném režimu asistence. Ovládací jednotka je vybavená funkcí Bluetooth a pomocí speciálně navržené aplikace CompDrives umožňuje komunikovat s chytrým telefonem (smart phone) a nechybí ani USB konektor. Rozměry ovládací jednotky jsou 26 mm x 50 mm.

Ovládací jednotka Comp RM1 v kombinaci s chytrým telefonem

Inteligentní aplikace CompDrives pro chytré telefony - zobrazuje funkce pro nastavení systému, obnovení systému, aktualizaci firmwaru, dále také funkci aktuální pozice předního a zadního měniče převodů a funkci doporučené přeřazení na optimální převodový stupeň. Aplikace CompDrives je bezplatná.

Zobrazovací jednotka Comp RM1Zobrazovací jednotka Comp RM1Zobrazovací jednotka Comp RM1Zobrazovací jednotka Comp RM-1Zobrazovací jednotka Comp RM-1Zobrazovací jednotka Comp RM-1Zobrazovací jednotka Comp RM-1

Parametry středového pohonu CompDrive C17 - nominální výkon 250W, maximální výkon až 500W, napětí 36V, proud až 20A, kroutící moment 80 Nm, Torque Sensor (tlakový snímač), Gear Sensor GSGI (snímač řazení), LCD ovládací jednotka (volitelná ze tří variant), jeden převodník (38 zubů) nebo dva převodníky (44 zubů) s uchycením pomocí unašeče (rozteč 104 mm), kliky (délka 170 mm), rozměry pohonné jednotky 252 mm x 167 mm (délka x výška), váha 3.8 kg.


Pohonná jednotka CompDrive Systems C17

Parametry středového pohonu CompDrive C18 - nominální výkon 250W, maximální výkon až 500W, napětí 36V, proud až 20A, kroutící moment 80 Nm, Torque Sensor (tlakový snímač), Gear Sensor GSGI (snímač řazení), LCD ovládací jednotka (volitelná ze tří variant), jeden převodník (38 zubů) nebo dva převodníky (44 zubů) s uchycením pomocí unašeče (rozteč 104 mm), kliky (délka 170 mm), rozměry pohonné jednotky 221 mm x 146 mm (délka x výška), váha 3 kg.

Pohonná jednotka CompDrive Systems C18

V roce 2018 jsme do naší nabídky jako jedni z prvních zařadili elektrokola Achilles a elektrokola Totem s integrovaným středovým pohonem  CompDrive C17, který je navržený pro sportovní a horská elektrokola. V roce 2019 rozšiřujeme naší nabídku o sportovní a horská elektrokola Apache se středovými pohony CompDrive C18.

Trailové elektrokolo Apache Payat Comp 3

Testovací centrum

Vybrané produkty dlouhodobě testujeme a výsledky pravidelně publikujeme v časopise Electric Bike Action CZ.

Bezpečný nákup

zkušenosti s elektrokoly od roku 2009

obvyklé doručení do 3 pracovních dnů

90% zboží ihned skladem

vstřícný přístup k zákazníkovi

stabilní a silná společnost

  • CompDrive Systems

    Unikátní středové pohony založené na kombinaci konstrukce japonského hardware a české řídící jednotky se software s kombinací indikace polohy zařazeného rychlostního stupně díky snímačům řazení Gear Sensor GS-GI.

  • Bafang MaxDrive

    Léty prověřený středový pohon s vysokým kroutícím momentem, velmi nízkou hlučností, vysokou spolehlivostí, otevřenou platformou a v neposlední řadě také výbornou pořizovací cenou a následnou nízkou cenou servisních prací a náhradních dílů.

  • Bafang BBS

    Středové pohony v podobě přestavbových elektrosad, vynikají především lehkostí, jednoduchostí instalace a v neposlední řadě také nízkými pořizovacími a následně i provozními náklady. Umožňují z většiny běžných jízdních kol dostupných na našem trhu vyrobit kvalitní elektrokolo.